u bevindt zich» home» werkwijze
Duidelijkheid en commitment

Klanten ervaren de werkwijze van OOSTLAND zorg advies als open en duidelijk. We zetten afspraken, voorstellen en plannen duidelijk op papier, we geven reële verwachtingen en koppelen onze activiteiten regelmatig en helder terug naar de opdrachtgever en betrokken partijen.

Aandacht voor mensen

Klanten ervaren Ineke Oostland als energiek, positief, toegankelijk, transparant en doortastend. Ze heeft aandacht voor de mensen en hun verhaal. Warme zorg staat voorop in al haar bezigheden. Daarbij houdt ze de doelen die de opdrachtgever haar gesteld heeft, nauwgezet in het oog.

Gehoord en gezien

Ineke Oostland: “Dit werk geeft me zoveel energie. Met mensen werken is echt mijn drijfveer. Door goed te luisteren en echte aandacht te geven, voelen mensen zich gehoord en gezien. En het is heerlijk om steeds weer in andere organisaties te komen.”

Zoekt u iemand die:
  • Goed kan luisteren en aandacht heeft voor uw medewerkers en cliënten?
  • Helder en transparant werkt en haar afspraken nakomt?
  • Uw medewerkers motiveert om kwaliteitszorg een onderdeel van hun werk te laten zijn?
  • Klantgericht en dienstverlenend is?

Neemt u dan contact op met OOSTLAND zorg advies: 06 46 77 82 77 of stuur een e-mail.

Partner in kwaliteit en interimmanagement voor organisaties in de zorg
realisatie & hosting Silverstone Studio
|
|
|
© 2011- OOSTLAND zorg advies